13 Ocak 2012 Cuma

Yat yat sonra gel.. oldu canım

Geçenlerde göz kontrolü olayına devlet hastanesine gideyim dedim cazip gelen kısmı ise işte internetten randevu falan alınıyormuş dedim tamam bende alayım götü kaldırmadan randevu işte ne güzel..hemde oraya gidince beklemem...Neyse gün geldi bindim otobüse falan ama nasıl uykum var...herneyse indim aman allahım o nası izdiham ! millet gişe önünde sevişiyor resmen...akraba olmuşlar...zeki cocuğum ya " heheh işte ben nası aldım randevu " diyerekten üst kata çıktım...meğersem randevu almak " gelin beni öldürün " demekle aynı anlama geliyormuş..nerden bilecektim...

Ben randevu falan anlamam !!!
Herneyse çıktım yukarı sıramda gelmiş tam saatinde geldim çünkü...önüme amcanın biri geldi. " yata yata götünü büyüt sonra gel oldu başka ? sırana geç " demez mi.... allahım kan beynime sıçradı...dedim amca randevu alsaydın sende bana ne ? hala " ben 6 dan beri bekliyorum nası gelirsin falan " neyse dedim amca çekil...doktorun yanına girdm hala sesi geliyo içeri... " allah sizin gibilerin cezasını versin bizim babamız milletvekili değil tabi ( ???!!! ) " ulan babam milletvekili olsa devlet hastanesinde işim ne ?  neyse çıktım doktorun odasından...oha dedim o ne öyle... amca sporla üredi heralde... bi 10 amca daha sövüyolar bana....doktorun akrabasıymışım da söyle böyle... dedim internetten aldım randevu... daha çok sinirlendiler " 90 milar mı vercez o alete bizde ? " demezler mi ? o sinirli halim birden geçti güldüm lan resmen.Adam bilgisayarı ev fiyatında falan sanıyomuş...dedim amca git bi internet cafeye ver 3 tl alırlar onlar sana randevu...


Bu nası sağlık sistemi ?
Ya arkadaş sen bi sistem getiriyosun eyvallah...ama sistemin nasıl işleyeceğini hiç düşünmüyor musun ? adam yanımda bilgisayarı yeniden icat etti sen randevu sistemi getiriyorsun... Yapacağın seyleri sadece genç kitleyi düşünerek yaparsan böyle olur...ben senin boktan sistemin yüzünden küfür yemek zorunda mıyım lan ? Sistemi kullanabilenlerde korkuyor artık...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder