13 Ocak 2012 Cuma

Empati...

İnsanların hırsları ve tüketim manyaklığı o kadar yüksek bir seviyede ki... Daha kendilerinin farkında değiller..başkalarının olsun...bende öyleyim şahsen...ama yine de empati çok önemli birşey...hayatın temelinde olmalı kesinlikle...

O duymuyor anlıyor musun ? duymuyor ...
Evet bu ses beni hergün kapıdan çıktığımda kahrediyor...Çünkü dünyalar tatlısı o sağır kediyi gördükçe kendimi onun yerine koyuyorum...Peki ben onu besledim birşekilde hayatını sürdürüyor ya onun gibi binlercesi ? Düşünmek bile insanı kahretmekte...

Hayvan sevmeyen insanlarla arkadaş olmam...
Asla yani mutlaka hayvan sevmeli o kişi...Çünkü insan zaten sevemez...Boş aptal ve bencildir...Ya hayvandan daha masum ne olabilir bu dünyada ? bir köpekten ne geleceğini tahmin edersin ya ısırır ya havlar ya da gelir seni yalar. Aynı şekilde kediler öyle... ne bileyim çoğu hayvanın ne yapacağını bilirsin...bilgin dahilindedir.Ama bir insanın ne yapacağını nerden bilebilirsin ki ? Şimdi siz söyleyin hangisi daha kötü ?


Düşünebilmen seni üstün kılmaz !
Bu asla unutulmaması gereken birşeydir...Masumluk,iyilik ve sadelik bir varlığı üstün kılar...Doğayı yok et nankörlük et bencil ol sonra ben hayvandan üstünüm diye gez...üzgünüm ama sana koca bir " NAH " çekmek istiyorum...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder