29 Ocak 2012 Pazar

Ne Kadar Çabuk...

Günlerin bu kadar çabuk geçmesi ne kadar enteresan yahu...Hemde genelde günlerim boş geçer...Buna rağmen nasıl bu kadar hızlı tükenir bir gün aklım almış durumda değil...Artık günü kazanmak için hayatta en sevdiğim şeyden vazgeçtim...uykudan...

Anladığınız üzere erken kalkmaya başladım...Geceleri daha az uymaya çalışıyorum. Ama olmuyor olmuyor gün yine çabuk geçiyor.Bide hastayım bunun üstüne soğuk ayrıca...2011 iğrenç bir yıldı ama 2012 kide kötü yüzünü göstermeye başladı doğrusu...



Zaman akıyor
Saatler,günler,aylar ve bizi eskiten yıllar...evet özellikle hiç geçmeyecek sandığım o yıllar...Şimdi baktığımda öyle garip hissediyorum ki...Etkileyici de....Zaman kavramı üzerinde aslında insanların oturup düşünmesi gerek...İnsandan insana zamanın akışı değişiyor...Hatta tarihten tarihe...dediğim gibi eskiden uzun gelen yıllar şimdi ne kadar çabuk geçmiş diyorum




Değerlendir !
Daha önceki bir yazımda şu cümleyi kurmuştum " çalışarak,para karşılığında zamanımızı satıyoruz. "...ne kadar doğru söylemişim be..O yüzden trilyonlar veren bir işte bile gününüzün tamamını alan işlerden kaçınmalıdır insan...Yapmak istediği her şeyi yapmalı...Vaktini bunlarla geçirmeli çoğunlukla...İlerde bu pişmanlığı yaşamak ve sizin en çok istediğiniz şeyleri başkalarının vakit bularak yapabilmesi insana koyar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder