17 Ocak 2012 Salı

Keyif


Yağmuru sevmeyen insanları hiç anlamamışımdır...Yağmur yağarken kahve içmek gibisi var mıdır ? bence yoktur olmamalıdır olamaz ! Kimisi ise nefret eder...Neymiş içi sıkılıyormuş...Sen o bakış açısıyla düşünürsen havada martı görsen hüzünlenirsin...Kaldı ki yağmurun verdiği hüzün tatlıdır böyle geçmişe falan götürür insanları...Kendimden örnek vermek gerekirse ne zaman yağmur yağsa geçmişte şöyle iki üç tur atıp geliyorum yani...Ama keyifli işte garip olan nokta bu...


Yağmurlu havaların sağladığı atmosfer bana sanatsal bir zevk vermekte adeta...Özellikle sahile çıkıp güneşin doğduğu yere doğru bakarken koyu bulutların denizle buluşması bana inanılmaz estetik gelmekte...Yaza bakıyorum hem sıcak hem saçma sapan bir hava hep mavi..Boyutsuz gibi geliyor...Bu yüzden kışları çok seviyorum...

Uykum gelmese iyi olurdu !
Kışın benim çok uykum gelir.Genelde bilinçsizce dolaşırım yarı uyuyor bir halde olduğumdan...Bu yüzden okul hayatımın çoğunda sıraları yatak olarak kullandım...Evde yatağım pencerenin hemen yanında...yağmur yağarken perdeyi hafif aralayıp gökyüzüne bakıyorum. O an kulaklıkta takıyorum...Yanıma da alıyorum kedilerimi..Tarif edilemez bir şey...Şiddetle tavsiye ediyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder